ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Costantini Matteo egyéni vállalkozó (székhely: 7100 Szekszárd, Nefelejcs köz 3-5 adószám: 66807038-2-37), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: TRATTORIA DA MATTEO olasz vendéglő és pizzéria Costantini Matteo egyéni vállalkozó A szolgáltató székhelye: 7100 Szekszárd, Nefelejcs köz 3-5 A szolgáltató elérhetősége: info@matteopizzapasta.hu A szolgáltató weboldala: http://www.matteopizzapasta.hu Nyilvántartási száma: 39376089 Adószáma: 66807038-2-37 A szerződés nyelve: magyar

Alapvető rendelkezések:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.

1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.

1.4. Rendelkezésre állás.

Adatkezelési szabályok

1.5. Az ÁSZF letölthető ITT

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.6. A megjelenített terméke online, vagy személyesen is megvásárolhatók. A termékek ára tartalmazza az Áfát. A feltüntetett ár tartalmazza továbbá a házhozszállítási díjat, illetve a csomagolási díjat (termékenként 1 db csomagolás ingyenes). Személyes átvétel esetén kérjük, adja meg címét, de megjegyzésben legyen kedves feltüntetni, hogy szállítást nem kér, személyesen veszi át rendelését!

1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről lehetőség szerint fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete

1.9. Rendelést regisztráció nélkül is, valós név, telefonszám és lakcím/szállítási cím megadását követően lehet leadni. A webáruházban különféle kategóriák szerint csoportosítottuk az ételeket, italokat, a kosár ikonra kattintva választhatóak ki a megrendelni kívánt ételek, italok. A mennyiséget is itt lehet megválasztani. Amennyiben a kért plusz feltéteket nem találja a listában, vagy bármilyen kívánsága van a rendeléssel kapcsolatban (szeletelve kéri a pizzát, több sajtot, kevesebb paradicsomot kér, kapucsengőre írt nevet pontosítana stb…) kérjük, a rendelés elküldése előtt a „megjegyzés” rovatban feltűntetni szíveskedjen! Figyelem! A megjegyzés rovatba kerülő plusz feltétek kérése módosíthat a rendszer által kalkulált végösszegen, mely csak a futár által átadott fizetési bizonylaton lesz látható! A rendelést a kosár ikonra való kattintással véglegesítheti, személyes adatai megadását követően! A rendelés sikeres leadását követően minden esetben összesítő e-mailt küldünk! Amennyiben ezt nem kapná meg, szíveskedjen megnézni levélfiókja SPAM mappáját vagy vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot telefonon (74/407-000). A szállítási idő átlagosan egy óra, de esetenként meghaladhatja azt. Kiszállítás: Hétfőtől-Csütörtökig: 11.00-től 21.30-ig Pénteken: 11.00-től 22.30-ig Szombaton: 11.30-tól 22.30-ig Vasárnap: 11.30-tól 20.30-ig Kiszállítást csak konyhai nyitvatartási időben vállalunk. Rendelést a konyha nyitása előtt is le lehet adni (reggeli órákban) viszont a zárást követően beérkezett rendeléseket az automatikusan kiérkező visszaigazoló e-mail ellenére TÁRGYTALANNAK tekintjük. A reggeli órákban leadott rendelések sem teljesülnek 11:30 előtt, ezt legyenek kedvesek figyelembe venni! Éttermünk minden nap nyitva tart, viszont a karácsonyi, szilveszteri és húsvéti időszakban előreláthatólag lesznek szünnapok, amikor a házhoz szállítás is szünetel majd. Ezekről a

munkaszüneti napokról a weboldalon illetve facebook oldalunkon adunk majd tájékoztatást. A kiszállítás csak Szekszárd belterületén ingyenes! Szekszárdon kívüli szállítás esetén a rendszer által kalkulált végösszeghez hozzáadódik a szállítási költség is, melynek mértékéről kollégáinknál tájékozódhat! Szekszárdon kívüli szállítás esetén a szállítási idő is növekedhet!

1.10. Amennyiben téves rendelést adott le vagy hibát észlel a bevitt adatokban, kérjük, legyen kedves kollégáinkkal felvenni a kapcsolatot telefonos elérhetőségeink valamelyikén! 74/407-000, 20/2107332

1.11. Megrendelését az étel átadását követően rendezheti készpénzben, bankkártyával és Szép Kártyával. Kártyás fizetési szándékát szíveskedjen a rendelés leadásakor jelezni, mert futárainknál nem minden esetben van POS terminál! Áfás számla igényét kérjük, előre jelezze!

1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.13. A megrendelések feldolgozása az elküldést követően rövid időn belül megkezdődik, erről visszaigazoló e-mailt küldünk. Rajtunk kívülálló okok miatt előfordul, hogy nem kapjuk meg a rendelési lapokat, habár az automatikus visszaigazolást megkapja a Vevő. Ez akkor történhet meg, ha az internetszolgáltatónknál probléma vagy meghibásodás lép fel. Amennyiben internetszolgáltatói hiba miatt nem kapjuk meg a rendelést, igyekszünk mihamarabb teljesíteni a rendelést és kompenzálni a megrendelőt.

1.14. Az általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított kb 1 óra szekszárdi cím esetén. Szekszárdon kívüli szállítás esetén a szállítási idő is növekedhet!

1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

1.16. A fogyasztó a rendelés leadásával megrendeli a terméket, mely a visszaigazoló email kézbesítését követően elkészítésre kerül, így visszamondásra vagy módosításra csak abban az esetben van lehetőség, ha munkatársaink még nem kezdték el a rendelést sütni, főzni. Probléma esetén hívja kollégáinkat! (74/407-000)

Panaszkezelés

1.19. A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről – ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével – és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és – ha a panaszokat ilyen módon is fogadja – elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

Vegyes rendelkezések

1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Tolna Megyei Bíróság Szekszárd, Dózsa György utca 2. illetékességét.

Általános Adatvédelmi Szabályok

1.30. Vendégeink adatait az Általános Adatvédelmi Szabályoknak (GDPR) megfelelően kezeljük.

Szekszárd, 2016.11.22.

X
X